Spellistor i appen

Finns det någon möjlighet eller kommer det komma möjlighet att göra fler egna spellistor i SR play appen där man kan spara ner poddavsnitt från radioprogram (dvs fler än bara ”min lista”)?

Kommentarer

  • Den möjligheten finns ännu inte, men den är helt klart önskemål vi själva tycker är vettigt och hoppas kunna få till framöver.

    Jag har själv löst ett liknande behov (en vanlig lista och en "kvälls-lista med musikprogram") genom att parallellt använda appens Min lista för vanliga listan, och Min lista på sajten i telefonens webbläsare för den andra listan.

    Kanske har du nytta av det tipset?
    Annika Webbmaster