Spelarens tablålista visas ej

Tidigare kunde man se en tablålista till höger i spelaren och klicka för att spela tidigare episoder.
Är det avsiktligt att rutan nu är tom? Kan man läsa någonstans om den här typen av förändringar som görs?

Kommentarer

  • Jag tänkte att det kanske är ett sånt där A/B-test för att se hur folk beter sig när man flyttar runt saker i gränssnittet. Eller så är det något problem med tablåinformationen?

    Tidigare har jag efterfrågat ett sätt att bläddra tillbaka i tablån några program i taget. Jag vill minnas att Annika har kommit med ett tips om att använda just tablålistningen i spelaren för detta. (Nackdelen är ju att spelaren byter spår när man bläddrar, varför det vore ännu bättre om det kunde göras även i den ordinarie tablån.)

    Så om detta är någon slags knuffande för att påverka lyssningsbeteendet, eller rationalisering för att spara arbetstid, får ni gärna dela med er av tankarna bakom.

    /Mvh

  • Hej!
    Ursäkta att det dröjt med svar.
    Den kommer att komma tillbaka, men jag vet inte riktigt hur snart.

    mvh
  • Tack för svar.
    Hur är det med dela ljud från tidpunkt i spelaren? Den funktionen verkar också ha försvunnit?