Spelaren ser konstig ut i Iphone-app

Spelaren ser konstig ut på min iPhone 7. Misstänker att det har med inställningen större text och visningsläge zoomad att göra.

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Jag flyttade detta till en egen tråd, eftersom det är ett annat problem än att spelaren tystnar på låsskärm eller när du öppnar en annan app (där det ska hjälpa med att starta om appen).

    Jag tror som du, att felet beror på att vi har missat att anpassa spelaren till olika former av anpassningar och ber utvecklarna kika på det.

    Uppstod felet vid en uppdatering av appen nu i veckan?
    Annika Webbmaster
  • Tack för snabbt återkoppling. Felet uppstod med senaste uppdateringen.
  • Tack för att du tog dig tid att rapportera in det!

    Jag har bett utvecklarna att kika på detta (men det är lägre prioriterat än felet att ljudet tystnar i bakgrunden).
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Uppgradera till version 19.12.3, så bör detta har rättats. Lyssnaren Ann-Lie, som rapporterade in samma fel, har i alla fall skrivit att felet är löst i den version hon nyss fått.

    God jul och tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster