Spela upp SR play med högre hastighet

Hej! För att hinna lyssna på lite mer skulle det vara bra om man kunde ändra hastighet på uppspelningen i SR play-appen.

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    att kunna ändra uppspelningshastigheten är något vi snart ska bygga in i appen. Vi har inte hunnit börja med det än, men vi kan återkomma här när det är klart och finns tillgängligt.
  • Ja! Jag skulle också bli glad om en kunde ändra uppspelningshastigheten. Hoppas ni kan prioritera upp det 😀
    /Liza
  • Det går idag i Iphone-appen. Klicka på spelaren så att en stor version syns, så finner du funktionen i nedre vänstra hörnet. Hojta till om du har Iphone-appen, men inte hittar inställningen!

    Detta kommer framöver även till Android.
    Annika Webbmaster