Hur väljer jag "spela med musik"? (Android)

Hej!

Jag hittar inte alternativet spela med musik i appen. Istället spelas allt automatiskt upp utan musik. Var kan man välja detta?

Mvh
Ida

Kommentarer

  • På avsnitt där båda alternativen finns, ska det gå att välja på två sätt. Dels genom att "långtrycka" på play-knappen och dels genom att gå in under "trepunktsmenyn" för det aktuella avsnittet.

    Om du inte hittar versionen med musik trots dessa tips, så berätta vilket eller vilka program det gäller! Programmets redaktion kan, medvetet eller omedvetet, ha ändrat i sina inställningar så att musikversionen inte längre syns. Att det uppenbarligen finns minst en lyssnare (du) som föredrar versionen med musik behöver de i så fall få veta, så att de kan överväga att erbjuda båda versionerna!

    En annan förklaring skulle kunna vara att du lyssnar på äldre avsnitt och musik-versionen saknas för att det gått över 30 dagar.
    Annika Webbmaster