Spela direkt på datorn

Varför kan jag inte lyssna direkt längre? I datorn alltså. Inte ens om jag går in på respektive kanal. Playknappen svarar inte då och på huvudsidan finns inte lyssna direkt för respektive kanal. Har Max

Kommentarer

  • Hej
    Kan du testa att öppna sidan i ett privat/inkognitofönster? (Det beror på vilken webbläsare vad det heter).

    mvh
  • jag har Safari så det ska ju inte vara problemet!

  • Mårten:
    I Safari gör du så här:
    Surfa privat i Safari på datorn

    Det ska naturligtvis fungera ändå, men att veta om felet upphör i privatläge hjälper oss att förstå vad som kan vara fel (samt är förstås ett sätt för er att kunna lyssna tills vi förstått vad som felas - om det fungerar).

    Annika Webbmaster