"Spela alla" på "min sida" = första inslaget på repeat

Fel sedan i dag. Flera program i kö men första inslag spelas om och om igen (FAST andra inslaget (när det första börjat om) har "paus" i stället för "start" ikon och uppspelningen pausas om man klikar på den. Blir tvungen att manuellt ta bort första inslaget.

Kommentarer

  • Hej
    Vilken webbläsare och operativsystem använder du?

    När du tar bort ett inslag, hakar nästa inslag också upp sig?

    mvh
  • Om du startar ett inkognitofönster / privat fönster och lägger in nya saker i den tomma listan, fungerar det då?

    mvh
  • Jag använder chrome. Det fungerade jättebra under lång tid men plötsligt började det här med att den repeterar det första inslaget om och om igen. Jag har tömt hela sidan och lagt in nya saker men det gör på samma sätt ändå. Om jag tar bort det första som jag då hört några gånger i rad så händer samma sak med det nya som nu ligger först.

    Inger
  • Win 10/Chrome - up to date.

    Tja, tar jag bort första inslaget medan det spelar måste jag klicka på "spela alla" igen för att nästa ska starta. Det klippet (som då ligger först) repeteras då på samma sätt.

    Låter jag ett första klipp tugga på repeteras det lika många gånger som det ligger ljudklipp i listan. För varje gång flyttas "paus" ikonen ned ett lipp OCH - ser jag nu:

    I spelaren längst ned på sidan visas klippen i följd, dvs klipp 1, sen 2, sen 3 etc samtidigt som endast klipp 1 faktiskt spelas - i detta fall tre gånger innan det slutar.

    Det GÅR att navigera framåt/bakåt med pilarna i spelaren längst ned på sidan, men även efter en sådan navigering händer samma sak. Säg att jag byter från klipp 1 till klipp 2 - klipp 2 repeteras då 2 gånger men den andra gången ser det ut som att klipp 3 spelas (MEN speltiden anges som den för klipp 2). Se bild, där alltså klipp 2 i listan spelas för andra gången:

  • Samma fel i incognitofönster.

  • Tack!
    Vi släppte automatisk uppspelning i fredags, så det verkar ha uppstått en bugg för några.
    Vi tittar på det!

    mvh
  • Hej
    Nu är det en fix ute - kan du se om det fungerar nu?

    Det kan hända att det inte går att lösa med existerande listor, så om det inte fungerar - testa gärna i inkognitoläge och skapa en ny lista.

    mvh
  • NU funkar det som det ska. Tack! 😀

  • Nepp, nu börjar det hända igen. Men denna gång systematiskt det ANDRA ljudklippet i kön när man klickar på "spela alla" som repeteras (efter att det första i kön spelats en gång).

    Väldigt tråkigt att det ska behöva vara så mycket strul med en synbarligen så enkel funktion - på ett sätt som minskar användbarheten så mycket. Hoppas ni lyckas lösa detta (långsiktigt) snart!
  • Det fungerade bra en tid men nu fastnar det ANDRA programmet på listan så att den repeterar nummer två om och om igen.
    Hoppas ni kan lösa det!

    Inger
  • Hej! Det var tråkigt att det strular igen.
    Om ni öppnar ett inkognito/privat fönster och testar att lägga till tre klipp där, blir det samma då?

    Vi får titta på det så snart som möjligt - just idag är nästan alla lediga tyvärr.

    mvh
  • Hej
    Nu är buggen fixad.

    mvh
  • Tack, Carolina!  Jag har testat och det funkar fint nu.
    Mvh Inger
  • Nä men hörrni - inte var det väl en bra idé att dölja flytta/stäng ikonerna i listan på min sida så man blir tvungen att klicka på "ändra" varje gång man går in.. :I
  • Ja, det retar mig också. Så onödigt att behöva gå upp och klicka på Ändra när man vill ta bort något där nere.
  • ..dessutom kan man nu inte lita på att klippen spelas i rätt ordning, utan uppspelning efter första kan mycket väl hoppa till fjärde eller femte, etc.

    Verkar svårt detta.. :I
  • Hej på er!

    Jag vill följa upp hur ni tycker att detta fungerar numera, efter diverse förändringar.

    Om något av problemen ni rapporterade in fortfarande är aktuellt, så beskriv problemet.
    Annika Webbmaster
  • Ändra som sagt gärna behovet att klicka "ändra" för att ändra. Annars ok. 😉

    Tackar!