"Spela alla" fungerar inte

När jag väljer att spela alla så spelar den bara ett klipp. Måste manuellt klicka fram nästa klipp.
Problemet kom med senaste uppdateringen. Har en Samsung s10+

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!

    En post i våra listor ska se ut så här:

    Gör den det hos dig, eller är det mer så här?

    Samma fel är inrapporterat av Teresa här:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/missad-feature-i-uppdateringen/

    Vi har dock inte lyckats återskapa felet.

    Annika Webbmaster
  • Det händer bara i den nya nyhetsfliken.
  • Tack!

    Spelar Bluetooth in?
    Får samma fel även om du inte lyssnar via Bluetooth?

    Kan du återskapa på annan lista?
    Testa att lyssna genom att använda funktionen "Spela alla" på en av de samlingar som finns under rubriken "poddar och program" på startsidan i appen (exempelvis Årets Sommarvärdar 27 avsnitt)

    Startar en lista med "spela alla" och spola fram till strax innan slutet av det första avsnittet. Jag vill veta om övergången till nästa avsnitt sker som den ska, eller om det stannar av i skarven mellan avsnitten ...

    I och med att vi själva inte ser felet, är vi enormt tacksamma för din och Teresas hjälp!
    Annika Webbmaster
  • Hej.
    Jag upplever också problemet med att uppspelningen stannar. Ibland stannar den efter första programmet, ibland efter några fler. Ibland fungerar det och listan spelas klar.

    "Startar en lista med "spela alla" och spola fram till strax innan slutet av det första avsnittet. Jag vill veta om övergången till nästa avsnitt sker som den ska, eller om det stannar av i skarven mellan avsnitten ".
    Svar: jag testade detta, övergången sker inte som den ska, den stannar av i skarven.

    Mvh Per. Samsung S9 Note.
  • Hej Per,

    är det när appen är bakgrunden som den inte spelar nästa som den ska? Exempelvis när skärmen är av eller att du är i en annan app?
  • Hej. Det är när skärmen är avstängd som jag upplevt problemet med att endast första inslaget spelas upp.
    Men nu har jag provat genom alla kombinationer av: 1) SR-appen öppen på skärmen, en annan app öppen på skärmen och SR i bakgrunden, skärmen avstängd med SR i bakgrunden. 2) Med och utan att ha hoppat framåt i ett nyhetsinslag.

    Alla cases fungerade nu, dvs nyhetsinslagen fortsätter spela som de ska. Jag får höra av mig om det börjar trassla igen. Mvh PB