Spela alla påverkar både nyheter (önskat) och Min lista (oönskat)

Hej!

Sedan ni lade till funktionen "Spela alla" har jag fått hålla på och skifta den mellan av och på flera gånger per dag. Anledningen till detta är att jag när jag lyssnar på nyheterna vill höra alla nyheter, vilket jag skulle tro är det vanligaste önskemålet för de flesta, men jag vill aldrig spela alla när jag t.ex. lyssnar på min lista eller lyssnar på nedladdade avsnitt.

Finns det något sätt att separera denna funktion mellan nyheter och Min lista? Det är en liten grej men det är ständigt en källa till irritation (känns som att jag alltid har den inställd på fel).

Jag hatar att låta konservativ men jag tyckte det var bättre som det var förut!

Mvh
Ida

Kommentarer

  • Du behöver inte ställa om den för att spela upp enskilda avsnitt från Nedladdat eller från Min lista "utanför listan"!

    Idag, när du är inne under Nedladdat, så spelar du upp ljudet direkt i den vyn, genom att du trycker på play-knappen vid den lilla avsnittsbilden. Du är kvar i listan, och får lov att själv slå av den automatiska uppspelningen.

    Om du istället, när du är inne i Nedladdat-vyn, går in på det enskilda avsnittet genom att trycka på texten om detta avsnitt, så lämnar du "list-miljön" och kommer till just detta avsnitts sida med en större avsnittsbild. Starta ljudet med playknappen där, så blir det endast detta avsnitt som spelas.

    Ett tryck extra, men förhoppningsvis enklare än att slå av och på listan varje gång.

    Bild kommer, men jag behöver växla till mobilen först 😀
    Annika Webbmaster
  • Gul markering: Spelar avsnittet i lista

    Grön markering: Gå till avsnittets sida för start utanför lista. Appen väljer alltid nedladdad version när sådan finns, så att du lämna listan påverkar inte dataförbrukningen.

    Annika Webbmaster
  • Åh, en så fiffig lösning! Nu måste jag bara försöka komma ihåg det... Tack så mycket för hjälpen!
  • Måste säga samma, att det var lättare förut med Spela alla (nyheter) knappen.
    Nu när jag väljer första nyheten, kan jag inte klicka på menyn nere till vänster. Den är dimmad. (Står inte AV, som det gör om man stängt av det i nedladdat)
    Så jag kan inte lyssna på alla nyheter som förut.  Onödigt komplicera till det enkla.
  • Hej och förlåt att svaret dröjt!
    Nu när jag väljer första nyheten, kan jag inte klicka på menyn nere till vänster. Den är dimmad. (Står inte AV, som det gör om man stängt av det i nedladdat)
    Det låter som en bugg som jag ska be utvecklarna att titta på.

    Vad har du för mobil? Jag lyckas inte återskapa felet.
    Annika Webbmaster
  • Jag har en lite ovanlig, Samsung Galaxy J5 PRO (2017) Android 9

  • Tack, detta får Android-utvecklarna ta itu med. Men först nästa år ...

    Gott nytt år!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Vi återkom aldrig här. Kvarstår det fel du rapporterade in, Gert?
    Annika Webbmaster
  • Hej, jag tror det rättat till sig. Återkommer igen annars.
    Tack. /Gert