sparade uppgifter

Hej . Varför sparas inte namn och e mail uppgifter när man ska skicka in svaret fast rutan för att spara är i bockad ?

Kommentarer

  • Hej Osmo och förlåt att du inte fick svar - men bättre sent än aldrig!

    Se om det hjälper att bocka i "spara formulär-data". Hur du gör beskrivs här:
    Fylla i webbformulär automatiskt med Microsoft Edge

    Efter att du har aktiverat att formulärdata ska sparas, så behöver du skriva i uppgifterna en gång i krysset - men därefter ska det förhoppningsvis ligga kvar till nästa vecka.

    Hoppas att det hjälper!
    Annika Webbmaster