Spara era inslag?

Hej, hur gör jag för att spara något av era inslag?

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Menar du kortare klipp som exempelvis ligger på vår förstasida? Det går dessvärre inte. Bara hela program.
  • Ville bara tillägga att jag har skickat ditt önskemål om att kunna ladda ner och spara korta ljudklipp, till våra utvecklare! om jag tolkat dig rätt alltså 😀
  • Hej, vi har en verksamhet som är publik och återkommande har pratar vi med Sveriges Radio i sändning vilket vi uppskattar. Vi tror att dessa inslag kan få ännu mer spridning om vi förstärker dem genom att länka från vår hemsida och lägga ut i våra sociala media. Då gäller den frågan som denna tråd slutade, dvs vilka möjligheter det finns att ladda ner och spara kort ljudklipp. Det har nu gått 1 år och vi undrar om denna funktion utvecklats? Eller finns det några alternativ som kan möta våra önskemål?
  • Hej
    Det går idag att bädda in klipp på en hemsida och dela klipp i sociala medier via dela-knappen som finns på artiklar.

    mvh
  • Hej
    Jag letar också efter ett sätt att ladda ner ett inslag från er sida. Anledningarna är dels för att kunna plocka ner några inslag och kunna spela dem offline, men också att inslagen försvinner efter viss tid och ibland hör jag inslag som jag vill spara.

    Tack på förhand,
  • Hej
    Klipp och avnitt går tyvärr inte att spara för alltid, utan det är bara program som även släpps i poddformat - alltså utan musik.
    De program som går att spara har en 'ladda ner'-länk på sin programsida.

    mvh