Saknar sovtimern!

Varför har ni tagit bort så man inte kommer åt sovtimern!
MVH
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan
    Om du klickar fram storspelaren genom att trycka på lilla spelaren längst ner i botten så finns det en meny i form av tre prickar uppe till höger. Där finns sovtimern.
  • Den känner jag till och har använt. Men nu kommer information om ytterligare tjänster från SR upp och jag kommer inte vidare med de 3 punkterna. Jag använder en Android tablet från Samsung.
  • Du kan scrolla i den menyn, så valet ligger längre ner. Detta ska i nästa version vara utfällt för plattor så man ser det direkt.