Sovtimer sr play

Ända tills nyss har det funnits en sovtimer i sr play (iphone). Så jag kan somna o den stänger sig själv efter angiven tid. Man tryckte på de tre prickarna uppe till höger. Men nu saknas sovtimern i den meny som kommer upp då. Varför? Jag har provat med ominstallera appen.

Kommentarer

  • Hej Mats!
    Den är flyttad till ett mer lätthanterligt ställe. Alla längst ner. När du startat exempelvis en kanal så har du sovtimern underst.
  • Varför går det inte att ställa in sovtider ? Sidan är blank
  • Felet drabbar lyssnare med Ios 11 och vi felsöker.

    Tack för att du rapporterade on detta!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen Kristina!

    Eftersom detta ännu inte är löst, kom jag att tänka på det tips jag brukade ge lyssnare för sex år sedan, innan vi hade en sovtimer i appen!

    Det finns nämligen en inbyggd funktion i Iphone och Ipad som är krångligare att beskriva än vad den är att använda! Den borde jag ju ha tipsat om direkt, men jag trodde då att felet snart skulle vara åtgärdat ...
    1. spela det du vill somna till i valfri app (tipset fungerar nämligen även för exempelvis ljudböcker och låtlistor i andra appar)
    2. starta den inbyggda klockfunktionen och "Timer"
    3. ställ in hur många länge du vill att ljudet ska spelas
    4. under valet "När tiden går ut", väljer du längst ner i listan "Sluta spela"
    Jag lovar att även ta reda på hur det går med att lösa problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi har försökt rätta till detta och andra lyssnare med samma fel har berättat att det nu åter fungerar för dem, så jag hoppas att det har löst sig även för dig!

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster