Sovtimer fungerar inte i Android app på Huawei Honor 8.

Sovtimer som fungerade för något halvr sedan fungerar inte längre.
/Erik

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Detta känner jag inte igen sedan tidigare. Beskriv problemet! Tystnar inte det du spelar upp vid den tid du ställt in, eller är det tvärtom så att det inte blir något ljud alls?

    Vad försökte du somna till? En kanal eller ett program?

    Huawei har en del knepigheter för sig som skiljer sig från hur Android är tänkt att fungera, och det kan absolut vara någon specifik Huawei-inställning för att spara batteri eller liknande som ställer till det. Exakt vilka som är aktuella för ditt problem vet jag inte, men en som ställt till det för andra funktioner i appen är denna:
    Inställningar -> Batteri -> Stäng appar efter skärmlåsning
    Se till att vår app inte stängs vid skärmlås!

    Hör av dig och berätta mer om hur felet yttrar sig och ifall denna inställning hjälper!
    Annika Webbmaster