Sonos loopar gammalt innehåll

Hej!
De senaste dagarna har vårt börjat loopa in gammalt innehåll i P1s livesändning. Mitt under Sommar börjar Plånboken spelas, och gå på repeat. Det verkar inte vara hela programmet, utan bara gammalt content som skickas ut. När vi stoppar och startar sändningen går den tillbaka till livestream igen.

Sonos support skickar oss till er

Kommentarer

  • Hej
    Kan ni testa om det blir så på andra kanaler också, eller om det bara gäller P1?

    mvh
  • Hej!

    Tack! Det är rätt svårt att fånga detta, då det kan gå 1-2 timmar innan felet uppstår
  • Hej
    Jag har själv inte lyckats höra detta - händer det fortfarande för dig?

    mvh
  • Händer mig också när jag livestreamar p1 via Sonos, men den loopar delar av inslaget som sänds. Kan vara kanske 10 sekunder som kommer om och om igen. Och väldigt mycket glapp generellt (tyst och sen fortsätter det). Sjukt irriterande.
  • Händer med p3 också... 🙁
  • Händer mig också när jag livestreamar p1 via Sonos, men den loopar delar av inslaget som sänds.
    P4 fungerar ok.
  • Använder ni alla appen, eller lyssnar ni via TuneIn?

    mvh
  • Använder SR-appen
  • Hej alla!

    Gunilla och Stefan, ni skrev hit den 15 augusti, en dag vi hade tekniska problem. Har ni haft problem även innan dess? Och kvarstår felet?

    Andreas, hur pass ofta drabbas du av detta? Varje dag, eller är det som om problemet kommer och går, så att det kan fungera felfritt en vecka, sedan kommer det tillbaka?
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    nej, inga problem efter 15 augusti, allt funkar som det ska :-). Är däremot rätt säker på att det hände även nån gång helgen 10-11 augusti.

  • Så skönt att det i alla fall fungerar nu!

    Hör av dig om det återkommer.
    Annika Webbmaster