Sommarstugemorden i Arboga

Hej! Jag undrar om P3 dokumentär kommer att göra ett program om sommarstuge morden i Arboga? Jag väntar nämligen med spänning- dock så sjukt! Mvh Viktoria Carlin

Kommentarer

  • Hej
    Jag har förmedlat frågan till redaktionen så får vi se om planering för detta finns.
    Mvh
  • Hej Viktoria!

    Sommarstugemorden i Arboga skulle kunna vara ett ämne för P3 Dokumentär, men i och med att rättsprocessen inte är avslutad ännu så är det för tidigt för oss att ge oss in i det fallet. Du får hålla utkik framöver helt enkelt..tack för att du lyssnar!

  • Tack Ulrika för svaret