Sommarprat

Jag hittar inte årets sommarprat/sommarvärd/sommar/sommar & vinter i appen. Söker även på Greta Thunberg men får ingen träff ang sommar & vinter i p1.
Ligger de inte ute än?
Är säkert fler än jag som letar så om det är så stt det inte finns så skulle en kommentar el hänvisning i appen uppskattas.

Kommentarer

  • Hej Anna,

    hittar du inte programmet alls i appen eller var det specifik Gretas premiäravsnitt du inte hittade?
  • Vilken app är det till sommarpratarna.
    Undrar jag Yvonne
  • Hej Yvonne!
    Du behöver inte ha någon speciell app för att lyssna, utan kan lyssna från vpr hemsida:
    Sommar & Vinter i P1, alla avsnitt

    Den app Anna frågade om ovan är Sveriges Radio Play, som finns för Android och Iphone.

    Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med en Ipad, och vår app fungerar på den plattan, men i och med att appen inte är anpassad för plattformen, är den svår att hitta med Ipad. I App Store finns det nämligen ett filter som gör att du endast söker efter Ipad-appar när du "kommer in i butiken"... Den här länken bör dock leda dig rätt:
    Sveriges Radio Play hos App store

    Jag beskriver hur du hittar Iphone-appar på en Ipad, eftersom du har nytta av det även med andra appar:

    1. Gå till App Store.
    2. I Filter (rullmeny högst upp till vänster) väljer du Support - Endast iPhone
    3. Leta upp Sveriges Radio Play och ladda hem den
    Hoppas att detta var någorlunda enkelt att följa!
    Annika Webbmaster