Sommar-arkiv

Hittar inget sätt att söka efter gamla sommarprogram. Om man t ex vill leta upp program med den nu så aktuelle Olle Adolphson, hur gör man?

Kommentarer

  • Hej
    Just det programmet går att söka fram om man söker efter Sommar Olle Adolphson.

    På denna sida så finns det listor över alla sommarvärdar, där dels alla tillgängliga avsnitt finns listade efter årtal, och dels listor med alla sommarvärdar i bokstavsordning:
    https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4833403

    I listan med namnen i bokstavsordning så finns dock alla sommarvärdar, och alla finns inte tillgängliga att lyssna på.

    mvh