Söker App för iOS 9.3.5

Var kan jag ladda ned app för min iPad mini?
App för iOS 9.3.5

Med vänlig hälsning, Paul

Kommentarer

  • Hej Paul!

    Kräver egentligen Ios 10
    Här finns det två problem. Det första är att vår app Sveriges Radio Play numera kräver Ios 10 eller högre - men det ska gå att ladda hem en äldre version av appen även med Ios 9.3.5.

    Svår att hitta med Ipad
    Det andra problemet är att hitta appen! I App Store har nämligen ni med Ipad endast möjlighet att söka efter Ipad-appar när ni "kommer in i butiken"... Trots att all lyssning i appen Sveriges Radio Play fungerar lika bra på Ipad som på Iphone, finns vår app inte med där, eftersom appen inte är helt anpassad till Ipad.

    Den här länken bör leda dig rätt, men jag beskriver även hur du hittar Iphone-appar trots att du använder en Ipad.
    Sveriges Radio Play hos App store

    Gör så här för att hitta även Iphone-appar:

    1. Gå till App Store
    2. I Filter (rullmeny högst upp till vänster) väljer du Support - Endast iPhone (någon lyssnare har rapporterat att det dröjde lite innan deras sökresultat blev relevanta efter den manövern)
    3. Leta upp Sveriges Radio Play och ladda hem den.
    Hoppas att detta var någorlunda enkelt att följa. Kör du fast, så hör av dig, så hjälper vi dig vidare!
    Annika Webbmaster
  • Tack Annika!

    det funkade fint!

    mvh Paul