Söka tonsättare i SRs spellistor? (P2)

Hej, hur kommer det sig att man inte kan söka på en specifik tonsättare längre om den endast omnämns i era spellistor på hemsidan? Söker man på en nutida tonsättare (säg Hillborg) får man inte upp alla dom aktuella program han/hon finns med i. Det har man kunnat tidigare så det är något som förändrats dom senaste åren. Den sökmotorn som finns på SRs hemsida verkar inte söka av era egna spellistor och det är ju inte så lyckat.

Kommentarer

  • Hej
    Tidigare så använde vi Google Site Search, vilket innebar att vi använde deras sök på vår site.
    De lade ner den tjänsten för ett par år sedan, så då blev vi tvungna att bygga ett eget sök - och vi har inte möjlighet att indexera allt innehåll på samma sätt som Google kan.
    Du kan söka på vår site via Google genom att hos dem skriva inleda sökningen med site:sverigesradio.se - alltså i ditt exempel site:sverigesradio.se Anders Hillborg.

    mvh