Söka på produktionsbolag i Appen

Hej!

När jag lyssnade på senaste avsnittet av Loppmarknadsarkeologerna i Appen Sveriges Radio Play (ett program som för övrigt är alldeles för kort och går alldeles för sällan) så slog det mig att jag skulle vilja kunna söka på produktionsbolag i appen.

Dvs jag skulle vilja kunna skriva in ett produktionsbolag i 'sök' fältet och se vilka program de gjort, och på så vis söka på ett produktionsbolag som
Filt
Tredje stadsmakten
Rundfunk Media
Munk

.. och så vidare.

Om ni inte redan gör det skulle ni också kunna använda 'andra program av samma produktionsbolag' när ni gör rekommendationer

Kommentarer

  • Hej Magnus och förlåt den dåliga återkopplingen!

    Rekommendationer i appen
    De kolleger som arbetar med personalisering och rekommendationer har fått del av din slutkläm om att produktionsbolag skulle kunna vara en faktor att rekommendera efter. Samtidigt har många av våra produktionsbolag en stor bredd, och jag vet inte om det är så troligt att den lyssnare som gillar exempelvis Filts Punani_99 är speciellt förtjust i samma produktionsbolags Kropp & Själ (och tvärtom).

    Söka på produktionsbolag?
    När det gäller önskemålet om att produktionsbolagen skulle kunna vara sökbara i appen, så framför jag även det till app-teamet, men svarar lite kring hur jag själv tänker ... (Jag har svarat delvis samma sak till Edith, som vill kunna söka efter vem som är producent.)

    Varje ny funktion gör appen tyngre, mer komplex och (ofta) svårare att använda, och vi vill koncentrera utvecklingen till sådant vi antingen vet att många efterfrågar, eller sådant vi av olika skäl själva tycker behövs.

    Med tanke på hur få ni är som frågat efter denna tjänst (än så länge bara du), så är det till webben jag får hänvisa oss som av olika skäl vill veta om ett visst produktionsbolag har gjort fler program!

    Loppmarknadsarkeologerna
    När det gäller just Loppmarknadsarkeologerna, så finns programmet med bland "produktioner i urval" på Rundfunk Medias startsida, men det saknas här:
    Rundfunk Media: Produktioner

    Jag kontaktar dem och tipsar om att de gärna får lyfta fram detta gemensamma program bättre, för jag hoppas att de själva är lika stolta över det som vi är!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    De kolleger som arbetar med rekommendationer tackar för förslaget:
    Spännande! Det gör vi inte och är ärligt talat någonting vi inte ens tänkt på. Men det är ett intressant förslag som vi får titta på vad vi kan göra med.
    Annika Webbmaster