Söka på producenter

Jag vill kunna söka på producenter i appen. Allt av Bengt Strömbro och voilà - timmar av skratt!

Kommentarer

  • Kul idé som jag dock inte tror att vi kommer att kunna genomföra, eftersom varje ny funktion gör appen större (alltså i byte), mer komplicerad och svårare att använda, och vi därför försöker hålla oss till att utveckla sådant vi antingen vet att många efterfrågar, eller sådant vi av olika skäl själva tycker behövs.

    Just Bengt Strömbro som producent är nog (när det gäller radio) nästan synonym med Mammas Nya Kille (som du kan söka upp för timmar av skratt).

    Jag hör av mig till Bengt och frågar om han ligger bakom någon produktion som gått under min radar!
    Annika Webbmaster