Hur når jag äldre avsnitt av Dagens Eko?

Hej jag undrar om det finns ett bra och smidigt sätt att söka och ev spara ett Dagens Eko avsnitt från 8e augusti 2019?
Man kan ju scrolla ner och trycka på hämta fler men om jag nu kommer till den 8e augusti så vill jag helst slippa att börja om sökningen med scrolla ner från dagens datumi och med att jag inte vet vilket av  Dagens Eko från den 8e som var det jag sökte. Finns det något tips på bra sätt.

Kommentarer

  • Hej
    Till höger om listan över avsnitt så finns det en liten ikon:

    Klicka på den så öppnas en kalender, så kan du hoppa direkt till rätt datum.

    mvh

  • Tack så väldigt mycket.  Det var snällt och det sparade mycket tid och besvär.