Snälla, Fixa tillbaka läsbarheten!!

Snälla, Fixa tillbaka läsbarheten! Efter den senaste uppdatering kan man knappt läsa vad som står i listorna! Använder ni 0.2 i fontstorkek som standard numera? :-)

Kommentarer

  • Hej!
    Det ska fixas i vår nästa version. Jag kan ännu inte säga exakt när det blir, men vi är helt medvetna om att texten blivit väl liten. Bra att vi får respons, tack! 😀