Snabbval borttaget

Hej !
Jag saknar den förmodat borttagna möjligheten att få fram program genom att välja en bokstav t ex R och få upp bl a Ring P1, nu måste jag bläddra ner till R.
Varför ta bort en bra feature, det var inget fel på den gamla layouten, misstänker att det kostade en del också.
Mvh Bosse

Kommentarer

  • Hej
    Är det på Program-sidan på webbsidan du saknar bokstavsväljaren?

    mvh
  • Hej Karolina
    Jag väljer Meny, P1, P1 Program A-Ö
    och får endast detta, ingen bokstavsväljare som jag är van vid

  • Hej
    Den togs bort för att den fungerade väldigt dåligt - men vi tittar nu på en ny design, så den kommer förhoppningsvis tillbaka snart.

    mvh
  • Saknar också översiktslänkarna till sektionerna på den sidan. På vilket sätt var den dålig? Det känns rätt onödigt att behöva rulla genom en lång sida för att komma till rätt ställe.

  • Det var svårt att klicka på den i mobil.
    Men det finns ett förslag på ny design nu.

    mvh
  • Ok, jag förstår, har ej testat mobilversionen
    Mvh Bosse
  • Såg att innehållslänkarna är tillbaka nu, det var ju bra.
  • Bra att du sett det!

    Hoppas att den fungerar lika bra som den förra varianten, och trevlig helg!
    Annika Webbmaster