Sluta räkna upp varenda medverkande!

Varför räknar SR upp hela "SR-släkten" när de av-annonserar ett radioprogram?? Som vanlig svensk medborgare ger jag blanka den i vad ljudteknikern, programansvarige, scripta, telefonväxelpersonalen "and Yuo name it" heter; Ja vad hela SR-radiogänget/-släkten heter!!! För min del räcker det bara att veta vem som programledaren var, fast förresten det kan jag också leva utan!! Tycker att SR har ingen rättighet att slösa folks tid med uppräkning av alla dessa personalgrupper med för-och efternamn vid radio-programs avannonsering. SLUTA UPP MED DENNA GALENSKAP och återgå till tidigare av-annonseringssätt/-rutin.

Kommentarer

  • Hej Marre!

    Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar och har tyvärr inte möjlighet att svara på den här typen av innehållsfrågor.

    Kontakta Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre. Det uppskattas trots att det denna gång kom lite fel!
    Annika Webbmaster
  • Hej! Tack för besked. MEN kan Du vara så snäll och trycka på några tangentknappar och vidarebefordra inlägget till  "lyssnarservice.." ??
    Tack på förhand.
  • Det är gjort.
    Annika Webbmaster