Skärmsläckaren stänger ner se-appen.

Hej!
Skärmsläckare stänger av sr- appen. Har prövat ladda ner appen på nytt.
Väckarklockan stängs av. Program går inte stt lyssna på. Har prövat att starta om telefonen. Funkar ett tag - sedan kommer problemet tillbaka.
Funkar med andra podcast-appar.
Vänligen, lena nilhammer

Kommentarer

  • Hej Lena!
    Är telefonen i Strömsparläge (se under Inställningar, Batteri)? Slå i så fall av detta, eftersom det gör att appen inte kan fungera i bakgrunden (t ex när skärmsläckaren går på).

    Var detta inte problemet, så gå in under Inställningar och Mobilnät och bläddra ned tills du ser alla appar. Där kan du slå på och av vilka appar som får använda mobildata. Är vår app markerad?

    Återkom och berätta hur det går!
    Annika Webbmaster