skånes kustradio

varför har ni taget bort
skånes kustradio från 80-talet.

en väldigt trevlig programserie.
Kan ni inte göra det åtkomligt igen?

Med vänlig hälsning Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Berätta gärna vad det är med denna programserie som du tyckte om, så att P4 Malmöhus vet vad det är du gärna vill höra mer av. Även om vi tyvärr inte kan hålla liv i alla äldre inslag på hemsidan, så kan och vill vi fortsätta att göra bra radio som berör våra lyssnare!

    Så här svarade Hans Zillén, digital redaktör P4 Malmöhus , på en fråga om just Skånes kustradio för några månader sedan:
    Gamla program och inslag kan försvinna eftersom de är publicerade på webbsidor som inte längre är aktiva. Så verkar det vara med de ljudinslag från kustradion som lades ut 2011.

    Tyvärr har vi inga möjligheter att ha stora mängder gamla program och inslag på vår hemsida, det finns det inga resurser till. Det är också svårt att få publiken att hitta till materialet - bara ett fåtal personer läste och lyssnade medan programmen låg ute på nätet.

    Kan bara beklaga att jag inte har mer positiva besked att komma med till dig.

    Annika Webbmaster