Skällning

Laddade just in appen SR i dator, men vilken utomordentligt dålig app!!!

Det går inte att göra några egna inställningar, det vimlar av en massa program som jag INTE är intresserad av!!! Det går inte att rensa bort det som är ointressant - för mig, sååå dåligt!!!

Skärp er för tusan, detta är INTE acceptabelt!!!

/jb

PS: Fråga/Förslag/Problem/Beröm - vad skall jag välja - saknar Skällning?

Kommentarer

  • Utskällningen når fram, även om du kallar den "beröm"!

    Och det var tråkigt att du inte uppskattar appen. Det finns en annan app med vårt innehåll, RadioStorm, som kanske passar dina behov bättre?
    Ladda hem RadioStorm
    Annika Webbmaster