Sisuradio Södertälje

Vad är det för frekvens för Sisuradio i Södertälje? 89,6 fungerar inte.

Kommentarer

  • Hej!

    Sisuradio är enklast att nå via dator eller mobil (och i DAB för den som har en sådan mottagare - men DAB är inte en teknik jag kan så mycket om och jag kan framför allt inte lova att vi fortsätter med Sisuradio den vägen över Södertälje), där du kan lyssna dygnet runt.

    I närheten av Stockholm sänder vi i FM-kanalen P6, men i övriga landet är det i P2 (poch även i P4) du hör Sisuradio. I och med att P6 inte verkar gå att få in hos dig, är det alltså P2 du främst ska lyssna på. I Södertälje sänder P2 på 96,5 MHz.

    Här kan du se vilka tider Sisuradio sänder i P2:
    Ohjelma-aikaa FM-taajuuksilla
    Annika Webbmaster