Separat inställning för datamängd WiFi/mobilt behövs!

Direktlyssnar ofta hemma via WiFi med kvaliteten "mellan", eftersom "lite" kan låta lite burkigt. Men när jag är t ex i bilen (utomlands, nås inte av FM) måste jag alltid komma ihåg att byta till "lite" datamängd för att det ska bli lite billigare att lyssna.
Det måste vara ganska enkelt att lägga till en separat inställning för WiFi- och mobil direktlyssning?

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslaget som jag sänt vidare till projektledningen. Jag vet inte hur komplicerat det kan vara att genomföra funktionen fullt ut.
    Mvh