Sen DaCapo

Ja undrar varför Da Capo sänd så sent på söndags kvällen
MVH
B,Rehn

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Detta forum är till för att ge support på våra webbtjänster och appar, och frågor av det slag du har, är det bättre att du vänder dig med till Lyssnarservice:
    http://sverigesradio.se/lyssnarservice

    Och eftersom detta är ett forum om våra webbtjänster, berättar jag om våra webbtjänster!

    Da Capo när det passar dig - på webben
    Vi som gillar äödre schlager kan lyssna när vi vill på Da Capo. Dels de senaste 30 dagarnas avsnitt på Da capos egen sida (just nu tre avsnitt):
    Da Capo, alla tillgängliga avsnitt

    Men det finns ännu fler avsnitt hos P4 Plus, webbkanalen för äldre. De avsnitten ligger också ligger ute i 30 dagar efter sändning. Se här:
    Avsnitt från P4 Plus

    Där finns det i skrivande stund fyra avsnitt av Da capo (och flera andra spännande program).

    Hoppas att du har nytta av det tipset!
    Annika Webbmaster