Satir på partiledarna

Hej!
Jag undrar om jag någonstans kan hitta samtliga satir på partiledarna efter diskussionen om Jimmie Åkesson. Det refereras till att övriga partiledare har fått liknande presentationer men hittar inte dessa.

Kommentarer

  • Hej!

    Visst menar du Morgonpassets partiledarintervjuer, som är det program som fått störst uppmärksamhet? Dessa finner du här:
    Morgonpasset i P3 – Gästen (avsnitt med Partiledarintervju i titeln)

    Jag kontaktar kollegerna på P3 och tipsar om att de gärna får skapa en egen grupp av dessa intervjuer, så att det blir enklare att finna dem!
    Annika Webbmaster
  • Hej! Precis som Annika skriver finns alla partiledarintervjuer i vår gästpodd. För endast de satiriska biografierna på samtliga partiledare så finns dessa i videoformat på vår Facebook. Sök på Morgonpasset i P3 på Facebook för att hitta oss och sen finns de bland våra videoklipp.

    /Emelie, digital redaktör Morgonpasset i P3
  • Tack för förtydligandet!
    Annika Webbmaster