Sänder Sveriges radio 5.1 surroundljud?

Hej! Sänder Sveriges radio några program med 5.1 surroundljud och i så fall vilka program och kanaler?
Hälsningar
Lasse Söderberg

Kommentarer

  • Hej Lasse!

    Sveriges Radio har idag inget sådant innehåll. För många år sedan hade vi ett högst begränsat (men fint!) utbud av nedladdningsbara inspelningar i 5.1 multikanal, men dessa finns inte tillgängliga hos oss idag.
    Annika Webbmaster
  • Inga-Britt:
    Din fråga rör ett helt annat ämne. Jag har flyttat den hit:
    Avbrott i Sony Xperia XZ1 compact

    Annika Webbmaster
  • Jean-Jacques
    I have moved your question, as it is a different subject:
    What is the URL for the P2-stream?​​​
    Annika Webbmaster