Samlingssida för nyheter från alla kanaler

Hej. Jag saknar en samlingssida för de lokala kanalernas nyheter. ( Hittar endast en sida som visar vad som sänds i alla kanaler: http://sverigesradio.se/sida/allakanaler.aspx )
Men efterfrågar en sida där ALLA P4-kanalerna finns med och kanske deras tre senaste nyhetsrubriker, så att man får en översikt över vad som händer i hela Sverige under dagen. Som det är nu måste man ju välja kanaler en och en och då minskar chansen att man hittar saker som hänt utanför ens eget lokala område.