Saknar push-notiser från SR i Iphone X

Hej!

Jag har en iPhone X och har fortfarande inte fått till det med SR:s pushnotiser trots att jag följt instruktioner.
Någon med samma modell som vet hur man gör?

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Testa om det hjälper att slå av och sedan på den översta inställningen för pushnotiser, Tillåt pushnotiser, alltså den som styr om du får notiser överhuvudtaget.

    Om Amazon, som vi samarbetar med för push-tjänsten, vidnågot tillfälle "lagrat fel parameter" för din telefon, skulle den manövern kunna rätta till problemet.
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Jag har en iPhone 6S och uppdaterat till senaste versioner av IOS och SR-play appen. I appen får jag informationen att jag måste tillåta pushnotiser i telefonens generella inställningar. Det valet finns inte alls i SR-play appen. Det alternativet finns normalt alltid i nyhetsappar.
  • Tacksam om ni kan svara på ovanstående inlägg från den nionde december?
  • Hej!

    Jag hade tänkt att tipsa om att "en annan lyssnare" kommit fram till att inställningen gick att nå vid ominstallation, men det var ju du själv som tipsade oss om det.

    Återigen:
    Förlåt uteblivet svar och tack för hjälp!
    Annika Webbmaster