saknar ett melodikryss i appen

Hej.
Jag saknar melodikryss nr 16 i telefonappen, alla andra kryss har tidigare funnits där.

H. Paula

Kommentarer

  • Hej Paula!

    Snabbreprisen, som är det du hör i appen, kom ut lite senare än vanligt i lördags. Sedan lördags eftermiddag ska det gå att lyssna även i appen.

    Hoppas att det inte ställde till det för mycket för dig, och tack för att du rapporterade in problemet!

    Om du inte har löst krysset än, så har du tid på dig till och med imorgon om du vill ha en chans att vinna, så lycka till!
    Annika Webbmaster