Saknad radioföljetong

Hallå hallå min favvo på radion! Vad vore världen utan Radioföljetongen och Radioteatern... För, jag tror, två år sedan låg Lomjansguten inläst av Björn Söderbäck och skriven av Lars Andersson (?) ute för lyssning men nu finns den ingenstans. Vet ni om inläsningen går att få tag i? Hittar varken på bibliotek eller hos bokhandlare.

Kommentarer

  • Hej
    Redaktionen svarar att den finns kvar i våra arkiv men inte går att köpa. Så enda chansen att höra den igen är att den kommer som repris. Redaktionen har noterat ditt intresse, men kan inte lova något.
    Mvh