Rolig, fräck historia Christer L

För några veckor sedan ringde en kvinna från Malmö in o berättade en historia Om en Adam som blev Amsterdam.
Fråga - Var den för fräck? Eller Förstod inte Christer den?
​Jag har skrattat åt händelsen men funderat över ’tystnaden’ som uppstod.
Christer är ????????

Kommentarer

  • Hej Else!
    Vilket program gäller det? Christer medverkar i flera program!

    I Ring så spelar vi, som många familjer lyssnar på, är förmodligen gränsen för vad som är okej nivå lite snävare än i exempelvis Kvällspasset.

    Jag ser till att Christer får del av dina 👍👍👍👍👍👍👍👍!
    Annika Webbmaster