Ring P1

Hej!

Ni har lagt upp gårdagens program på dagens på sr.se

Kommentarer

  • Hej Elisabet!
    På Ring P1:s sida verkar det stämma: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1108790?programid=1650
    Tänker du på någon annan sida?
  • Ja, programmet Ring P1.
  • Din länk går till P1 morgon.

  • Oj, jag ber om ursäkt, det blev fel länk
    Jag ska meddela redaktionen att det blivit del. Tack för att du påpekade det!
  • Det är fixat nu.
  • Fråga till Ulf Kristersson:
    Hur kan du ha mage till att säga att vi ska "hjälpa" utvecklingsländer med att minska sina koldioxidutsläpp, när det är vi i de rika länderna som förstört både vårt eget, men framför allt utvecklingsländernas klimat?? (Det är väl vår skyldighet som en ursäkt att minska utsläppen.)
    Inser du - pretendent på statsministerpost - verkligen inte att vi i de rika länderna måste ändra hela vår livsföring för att klara klimatet?
    Hälsningar
    Crister Albinsson, Vittsjö
  • Hej Crister!

    Detta är ett forum för support på Sveriges Radios webbtjänster. Eftersom din fråga är riktad till Ulf Kristersson, är det bäst att vända dig till honom. Hans assistent heter Annette Lundquist Larsson annette.lundquistlarsson@moderaterna.se

    Fler vägar att kontakta Ulf Kristersson finns på moderaterna.se:
    https://moderaterna.se/ulf-kristersson
    Annika Webbmaster