Ring P1 30 juli

Gunnar nämnde förutom att göda haven med järnoxid att han lagt ut vissa länkar till miljöforskning.
Mycket intressanta saker han nämnde. Kan inte höra något om det (utom havsgödningen) när jag lyssnar på webben. Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej Jan!
    Jag har bett Ring P1 svara på din fråga här.
  • Hej Jan,
    under måndagens sändning av Ring P1 hade vi stora tekniska problem vilket påverkade det första samtalet väldigt mycket. Den tekniska kvaliteten var tyvärr så dålig att det helt enkelt inte är lyssningsbart och det är därför samtalet är kraftigt nedklippt i podversionen.
    Allt gott!
    /Tove Orrbeck, producent för Ring P1