Ring P1 30 juli 2018

Hej,

De ämnen som Gunnar Littmark  (första inringaren) debatterade idag var mycket intressanta. Nytt för mig, men tydligen redan känd information. Jag lyssnade till den inspelade versionen på webben. Men där är tyvärr större delen av Gunnars inlägg bortklippt. Jag skulle mycket gärna vilja höra hela hans inlägg. Dessvärre var ljudkvalitén mycket dålig, men var kan jag höra detta igen?
Som alternativ - kan ni kontakta Gunnar och be honom framföra sina åsikter i en senare sändning? Med bra ljud!

Vänliga hälsningar
Bo Lindgren