Riktig vetenskap.

Är ni som arbetar inom Sveriges radio vetenskapsteoretiker eller är ni uteslutande journalister som har ett allmänintresse inom området utan att för den skull ha kompetensen till att på ett djupare plan diskutera djupare frågeställningar inom vad vetenskapen är?

Jag hade en diskussion med vetenskapens värld och deras redaktion som inte gav någon utdelning beroende på att de var inte utbildade inom det område som de hade hand mer än denna journalist utbildning som fanns i baggett.

Det är bra att det finns någon att diskutera med som har relevant förståelse i ämnesområdet vetenskap för att diskussionen för båda skall vara givande.

Beroende på svaret som ni ger mig så kommer jag välj att antingen fortsätta kommunikationen med er angående att vetenskapen i sig som den bedrivs i dag är dysfunktionell.Men allt är avhängt om ni har läst vetenskapsteori eller ej.