Reportage om geohjältar Kivik 2020-09-23

Skulle vilja ha tag på inslaget från igår (23/9) om fritidsbarnen i Kivik som utbildades och diplomerades till geohjältar. Sändes i  "Förmiddagen i P4 Kristianstad" och finns där 1,41 - 1,46 in i programmet. Kan man få det inslaget som en egen fil ? alternativt ,om inte det går, skapa en länk till just den tidpunkten i inslaget ?

Kommentarer

  • Hej Ola!

    Att länka till en specifik tidpunkt är en funktion vi brukar ha, men den saknas sedan några månader på grund av att vi bygger om. Jag har tyvärr ingen prognos för när den kan vara tillbaka.

    Hör av dig till P4 Kristianstad och se om de inte kan ge er något som kallas "p4dela-länk", som ser ut ungefär så här:
    https://p4dela.sverigesradio.se/?id=1234

    Annars får du länka hit och tipsa om att spola fram till 1.41:
    https://sverigesradio.se/avsnitt/1571825

    Själv tycker att det är enklare att spola till rätt tidpunkt om jag först fäller ut en större version av spelaren genom en pil (ser ut som ett tak) till höger i spelaren. Jag kan då se när de olika låtarna spelades och spola förbi den låt som spelades precis innan det önskade inslaget (här Darins En säng av rosor).

    Men hur förklarar du det på ett snabbt och enkelt sätt när du delar?

    Lycka till och tack för att du vill dela vårt innehåll!

    Annika Webbmaster