Redaktionella samlingar

Jag undrar om man kan lyssna på alla redaktionella samlingar via appen? Alltså även de som inte länge syns på sidan Hem i appen?
Mvh Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Jag kollar upp hur det fungerar! Du är den första som har frågat 😀

    Är det någon speciell samling som du är extra intresserad av, så berätta gärna. Eventuellt finns det andra sätt att nå dem än just via appen.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu vet jag mer. Att skapa en samlingssida för alla samlingar i appen Sveriges Radio Play ingår i framtidsplanerna, men idag vet vi inte när vi kommer att skapa den.

    Det går dock att nå tidigare redaktionella samlingar, alltså de samlingar som inte längre syns i appen, via webben:
    Redaktionella samlingar: Arkiv

    Vår webbplats fungerar även på surfplattor och i mobiler. Jag hoppas att du hittar de äldre samlingar du vill lyssna på den vägen! Hör av dig annars.
    Annika Webbmaster