Reader view på artikler stöds inte längre

Det finns inte längre möjlighet att läse artikler bekvämt i Reader View. Såg att <article> taggen saknas i källkoden.
Kan ni sätta artikelns innehåll i en <artikel> tagg, så att jag kan läsa artiklerna på en layout som passer mig och som jag kan anpassa?

Kommentarer

  • Hej
    Vi har tidigare noterat att Reader View triggas ibland, och ibland inte, beroende på längden - och om jag minns rätt från efterforskningarna den gången så hjälper article-taggen inte i de fallen.

    mvh