Rätt kryss för utskrift, men fel kryss för lösning. Vad göra?

Jag får rätt kryss (v.32 - 8 augusti) när jag skriver ut det, men när jag klickar på "Lös krysset" så får jag upp fel kryss. Vad göra? Har jag förklarat tydligt nog?
Håkan Österlund

Kommentarer

  • Hej
    Med fel kryss, menar du att det är fel datum eller att det ser annorlunda ut?

    Om det är fel datum - om det står 5 april 2014 så är det bara datumet när sidan publicerades - om du tittar precis ovanför krysset så står det vilken vecka det gäller.

    Om kryssplanen inte stämmer - se om du råkat zooma in med webbläsaren.
    Testa om det blir rätt om du trycker ned ctrl och 0 på tangentbordet.

    mvh