Radiosporten direktmatcher funkar dåligt

Hej,
Denna vecka har samma fenomen hänt två gånger när jag lyssnat på radiosporten direkt via SR-appen. Sändningen går igång, men efter några minuter avbryts den och går ej att få igång igen. Jag har en Androidtelefon.

De två tillfällena var bronsmatchen i VM lördag 14 juli, samt de allsvenska matcherna 15 juli.

Kommentarer

  • Hej Olle!
    Är det så att du endast upplever detta problem vid direktsändning?
    Jag ska höra med vårt app-team. Vilken version av app och android har du?
  • Hej,
    Jag har bara upplevt detta i direktsändning, men jag lyssnar nästan bara på direktsändningarna så jag kan inte jämföra med gamla program. Jag hör flera gånger ett "klunk"-ljud när jag försöker få igång sändningen, men mer än så blir det inte.

    Versionen på appen är 7.1.0.5468, min telefon har OxygenOS 3.6.1 med Androidversion 6.0.1.
  • Hej Olle!

    Jag följer upp en del app-problem från tidigare i somras och undrar hur det har gått för dig. Har felet fortsatt sedan du rapporterade in det?

    Uppstår det i så fall alltid? Om inte, har du lagt märke till något mönster?
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    När jag lyssnat på Radiosporten under den gångna helgen har det fungerat utmärkt.

    Mvh
  • Så bra!

    Hör av dig om felet uppstår igen! Berätta i så fall gärna om du försöker lyssna över wifi eller över mobilnätet.
    Annika Webbmaster