Radion via Sonos har slutat fungera

Hej
Det går inte att lyssna på radio via Sonos app, märkte det nu på morgon. Igår fungerade det både med lokalradio och P4 plus. Inget fel på vår internetuppkoppling. Spotify fungerar i Sonos appen.
Mvh/Margareta C

Kommentarer

  • Hej
    Kan du testa om det fungerar via TuneIn?

    mvh
  • Hej
    Det verkar vara hos TuneIn problemet ligger, jag ska försöka ta reda på mer.

    mvh
  • Jag har samma problem med sonos
  • Hoppade över till en blåtand-högtalare, men samma problem hackar och låser sig konstant. Ni har ett problem med samtliga webb kanaler, vänligen åtgärda.
  • Hej
    Det är TuneIn som har problem med alla sina kanaler.

    mvh