Radioföljetonger

Jag tycker att det är väldigt besvärligt att lyssna på en hel radioföljetongen i appen. Det går bara att lägga till ett avsnitt i taget i spellistan... Det borde finnas en "lägg till alla" - funktion!

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Jag följer upp en del äldre förslag, och ser att du aldrig fick svar på detta, vilket jag ber om ursäkt för.

    Vi håller med dig om att appen behöver något sätt att "hantera grupper", så att alla delar i en följetong, eller åtminstone alla delar man själv markerat, går att ladda hem eller lägga i Min lista.

    Vi har alltså ingen sådan funktion i appen idag. På vår hemsida, som även fungerar i mobiler och på surfplattor, har vi däremot en bra funktion. Om du går in på Radioföljetongens hemsida och väljer Alla avsnitt kommer du hit:
    Radioföljetongen & Radionovellen: Alla avsnitt

    Nedanför de avsnitt som syns på sidan, finner du en samling där detfinns länkar till Berättelse om ett liv av Peter Handke, Bildhuggarens dotter av Tove Jansson med flera. Varje sådan länk leder till en sida där alla avsnitt från en viss följetong ligger samlade i en lista där du kan spela alla!

    Hoppas att detta underlättar för dig!

    Återigen: Förlåt att du inte fått svar förrän nu.
    Annika Webbmaster